دانلود تحقیق در مورد انقلاب ایران

دانلود تحقیق در مورد انقلاب ایران

0 2.1k
دانلود تحقیق در مورد انقلاب ایران

با دانلود تحقیق در مورد انقلاب ایران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انقلاب ایران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انقلاب ایران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انقلاب ایران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 اصلاح و انقلاب هر دو براى رسيدن به يك هدف واحد صورت مى‏گيرند و اين هدف عبارت است از تغيير دادن اوضاع وخيم و آشفته اصلاح با تفكر و انديشه و خونسردى آغاز مى‏شود.

اصلاح كننده ابتدا به بررسى اوضاع و انديشه درباره اسباب وخامت آن مى‏پردازد و سپس راههاى رفع نواقص موجود را كشف مى‏كند و تا حد لزوم به قوه تخريبى متوسل مى‏گردد در حالى‏كه انقلاب با خشم و غضب و حس انتقام‏طلبى آغاز مى‏شود.

بدين ترتيب در اكثر اوقات وظيفه يك فرد مصلح همان وظيفه‏اى است كه يك انقلابگر به‏عهده دارد با اين تفاوت كه اصلاح كننده ابتدا چگونگى مسائل و ميزان آنها را بررسى مى‏كند و سپس به رفع آن مى‏پردازد در حالى‏كه شخص انقلابى بدون اينكه به عوامل خوب و بد و مفيد و مضر توجه كند همه را از ميان برمى‏دارد معمولا با افزايش مسائل و مفاسد در جامعه صبر و حوصله افراد، به پايان رسيده و اين وضعيت‏به آنها فرصت نمى‏دهد كه بتوانند با شناخت مشكلات جامعه به رفع آن بپردازند و امور را اصلاح نمايند. بنابراين در چنين شرايطى روشهاى انقلابى بيشتر از تدابير اصلاحى مؤثر واقع مى‏شوند. اما اين واقعيت را نيز بايد پذيرفت كه انقلابات موفق وخامت و آشفتگى گذشته را بكلى از بين برده و همزمان با خاتمه تدريجى خشونتها نظام نوينى را پايه‏گذارى مى‏كنند


4,000 تومان